Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Karin Groote - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Karin Groote - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen

Door: KarindeGroote

Blijf op de hoogte en volg Karin

24 Juli 2011 | Nederland, Almere Stad

Aan de vooravond van mijn reis ben ik natuurlijk aan het pakken en bedenken wat ik mee moet nemen en vooral......wat ik niet mee moet nemen.
Yara brengt mij morgenavond om 18.00 naar Schiphol. Ik vertrek om 20.55 naar Peking. Hier is het lekker warm en zonnig in tegenstelling tot de herfstachtige taferelen hier. Raun en Roza komen mij uitzwaaien op Schiphol. Dat is gezellig. Ik hoop veel mooie dingen te zien en ervaren en heb er vooral veel zin in.

  • 25 Juli 2011 - 14:06

    Janneke Van Liesdonk:

    Nou, spannennd! Wij gaan je zeker volgen, dikke kus van ons! X Wout en Janneke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Een verre reis met Baobab

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2011

Nepal en Everest

15 Augustus 2011

Trekking en boterthee

04 Augustus 2011

veel kloosters

31 Juli 2011

Hoger

31 Juli 2011

Hoger
Karin

karin

Actief sinds 15 Juli 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 6728

Voorgaande reizen:

25 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Een verre reis met Baobab

Landen bezocht: